تبلیغات
بدن سلامت - بیشتر بدانیم....بدن سلامت داشته باشیم
بدن سلامت
اخلاق/حوصله/تمرین
دوشنبه 29 شهریور 1389

بیشتر بدانیم....بدن سلامت داشته باشیم

دوشنبه 29 شهریور 1389

نوع مطلب :
نویسنده :armin behvandi

خواب بیشتر چربی سوزی بیشتر:

نتایج تحقیقات دانشکده ی میشیگان نشان می دهد که با اضافه کردن یک ساعت به برنامه ی خواب روزانه می توانید 6 درصدبیشتر از زمان بیداری چربی سوزی کنید.بیدار ماندن های طولانی در شب می تواند عاملی برای مصرف غذاهای کاذب باشد و این غذا های کاذب بزرگترین دشمن چربی سوزی هستند.با یک ساعت زودتر خوابیدن مضاف بر اینکه انرژی بیشتری خواهید داشت بلکه در طول سال هم 7kg چربی بیشتری از دست خواهید داد.

ویتامینی که به سلامت شما می اندیشد:

کمبود ویتامین d در بدن می تواند عامل بیماری های قلبی مشکلات بدنی و در نهایت مرگ نیز باشد.این ویتامین می تواند دستگاه ایمنی در مقابل بیماری های مختلف را تقویت کند. از سوی دیگر مصرف بیش از اندازه فرم مکملی این ویتامین نیز مضر است.سعی کنید مقدار ان را با مشورت پزشک تنظیم کنید و مصرف غذاهایی نظیر لبنیات و ماهی ها را بیشتر مد نظر داشته باشید.

شکر ضد بینایی:

کاهش شکر و ارد سفید در برنامه ی غذاییشما می تواند به سلامت بینایی و چشمانتان کمک کند.کمترین کردن میزان استفاده از کربوهیدرات های فراوری شده می تواند تاثیر افزایش سن را به اندازه قابل توجهی کم کند.پس با کاهش مصرف شکر هم بهتر به اهداف بدنسازی خود می توان برسید و هم به سلامت کلی بدن به خصوص عضو حیاتی چشم کمک شایانی بکنید.

هوازی با چاشنی مناظر طبیعی:

علی رغم اینکه تحقیقات نشان می دهد انجام فعالیت های هوازی در فضای ازاد می تواند تاثیرات بهتری داشته باشد ولی پژوهش های اخیر نشان می دهند دیدن منظره های زیبا در حین کار روی تردمیل یا دوچرخه ثابت می تواند تاثیرات مثبتی داشته باشد.از این رو با دیدن تابلو های مورد علاقه خود سلامتی خود را تنظیم کنید.