تبلیغات
بدن سلامت - رژیم و چربی سوزی برای خانم های خانه
بدن سلامت
اخلاق/حوصله/تمرین
یکشنبه 28 شهریور 1389

رژیم و چربی سوزی برای خانم های خانه

یکشنبه 28 شهریور 1389

نوع مطلب :
نویسنده :armin behvandi

امروز می خوام به در خواست بعضی از دوستهای عزیزم که بهم e-mail زدن و گفتن چرا همه ی مطالب در باره ی اقایون هست مطلب مهمی هم برای خانم هایی که به سلامت بدن و زیبایی اندامشون توجه دارن بزارم امیدوارم که استفاده کنیید.

اطلاعاتی که اینجا ارائه می کنم خیلی صریح و ساده هستند لذا نباید فکر کنید که ارزشی ندارند بلکه صرفا در نظر داشته باشید که بدون هیچ پیچیدگی اصل مطلب را بیان می کنم.همین رهنمود های ساده می توانند زندگیتان را متحول کنند.

رموز چربی سوزی: روی رفتار روزمره ی خود تمرکز کنید تا بتوانید به نتایج دلخواه خود برسید.بعد از ساعت 18 یا همان 6 بعداز ظهر مصرف کربوهیدرات را ممنوع کنیید.کربوهیدراتها غذاهایی مثل نان.سیب زمینی.برنج. ماکارونی و..... هستند که البته در پایان مطلب نمونه های غذایی ذکر شدند

روزانه 20  تا 30 دقیقه تمرین هوازی را برای 2 الی 4 نوبت در هفته در دستور کار خود قرار دهید.

در طول روز 4 لیتر اب به مرور بنوشید.به ازای هر کیلو گرم از وزن خود 2/2 گرم پروتئین مصرف کنید.مثلا اگر وزن شما 80kg بباشد باید 160g پروتئین<تقسیم شده در وعده های غذایی>مصرف کنید.

هر 3 ساعت یکبار غذا بخورید این باعث می شود متابولیسم تان بالا بماند و کالری و چربی بیشتری بسوزانید.

یک نکته ی مهم {وعده های غذایی خود را ازقبل اماده کنید به طوری که زمان مصرف از قبل اماده باشد در واقع معطل اماده سازی ان نشوید}این کار باعث می شود از پر خوری جلو گیری کنید.

روز های جمعه به خودتان استراحت دهید و ان را روز ازاد اعلام کنید.هر چیزی که بیش از 20 درصد چربی داشت مصرف نکنید.

لیست غذا های سالم برای بدن سلامت:

ا.پروتﺋین ها:

سینه مرغ . ماهی ازاد . ماهی تن . میگو . گوشت قرمز خالص . سفیده تخم مرغ . پنیر

2.کربوهیدراتها:

سیب زمینی پخته . سیب زمینی شیرین . کدو . برنج قهوه ای . لوبیا . ذرت . توت فرنگی . سیب و پرتقال .  ماست . نان . ماکارونی

3.سبزیجات:

کاهو . هویج . گل کلم . لوبیای سبز . فلفل سبز . اسفناج . گوجه فرنگی . نخود . کرفس . خیار . پیاز